Tänään kotiuduin Helsingin reissusta. One Way House käynnisti Illat särkyneille. Sali oli aivan täynnä. Kiitollinen mieli koko reissusta. Käyn aluksi kuukausittain siellä ja sitten varmaan tiimi siellä jatkaa. Oli ihan nähdä ystäviä ja rukoillakin heidän kanssaan. Valvomiseksihan tuo meni, mutta nukun sit kotona vapailla ;) Tässä ajassa on niin paljon särkyneitä. Siitä olin ihmeissäni, kun illassa todisti lakimies, joka kertoi aivan avoimesti oman rikkinäisyytensä. Jakaminen on hoitavaa. Toivoa tuovaa. Sielunhoidollisia puheluita tulee jatkuvasti. Uskon, että on Jumalan tahto, että seurakunnissa ja paikkakunnilla alkaa tällaiset matalan kynnyksen illat sörkyneille. Pyynnöt seurakunnista on enimmäkseen näitä. Yleensä kirkot on melko täynnä ja seurakunnan ihmiset ihmettelee, ketä kuulijat ovat. Ei vakio kirkossa kävijöitä.

Ajoin jo perjantaina poikani kodin kautta Helsinkiin. Vieläkin kiittelen Jumalaa, että voin liikkua näin. Ei ole itsestään selvyys. Olin niin paniikki häiriöinen, ettei autolla ajosta tullut mitään. Jumala yllätti yksin ajellessa. Helsingin lähellä moottoritiellä sydämelleni alkoi tulla sanoja ja säveliä. Olen usein yksin ajaessa laulanut ihan uusia lauluja, mutta en ole niitä mihinkään ylös laittanut. Nyt majapaikkani parkkipaikalle päästyäni nauhoitin kännykkään laulun. Lauloin sen Helsingin illassa ja tänään Savonlinnassa -omalla heikolla äänelläni ;) Jumala puhui sen laulun kautta, että vielä on Jumalan aika. Vielä on pelastuksen päivä. Vielä Jumala ilmestyy ja vaikuttaa. Ei ole liian myöhäistä. Ylistystä Jumalalle, -sanoin ja livenä sitten joskus sävelinkin:

Ihmeitten aika ei ole ohi

koska Sun ihmeesi ain yhä on.

Armosi aika ei ole ohi,

koska Sun armosi ain yhä on.

Ristisi aika ei ole ohi,

koska Sun ristisi ain yhä on.

Veresi aika ei ole ohi

koska Sun veresi ain yhä on.

Sanasi aika ei ole ohi,

koska Sun Sanasi ain yhä on.

Lupaukses aika ei ole ohi,

koska Sun lupaukses ain yhä on.

Rakkautes aika ei ole ohi,

koska Sun rakkautes ain yhä on.

Rukouksen aika ei ole ohi,

koska Sä Herrani rukoilet ain.

Ihmeitten aika ei ole ohi,

koska Sä Jeesuksein ain elät ain.